طراحی سایت  طراحی سایت فروشگاهی خدمات مجالس تشریفات مجالس تشریفات عروسی

هدف سرامد تجارت تابان

مطالعه و نیازسنجی بازار موبایل ایران و استخراج خواسته‌ها و حساسیت‌های مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی، مبنای جهت‌گیری و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک سرامد تجارت تابان بوده است. به همین دلیل در سال 1395 سرامد تجارت تابان تصمیم به گسترش حوزه فعالیت خود در برندهای مختلف کرد و هم اکنون این شرکت نمایندگی فروش سه برند بزرگ تلفن همراه از جمله: LG, APPLE, HUAWEI را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید

تماس با سرامد تجارت تابان

تهران، میدان ارژانتین، بولوار بخارست، خیابان شفق پلاک 16

support@saramadttco.com

88711601-2

برنده گوشی هواوی نووآ شوید

برنده گوشی هواوی نووآ شوید

از آنجایی که در خبرهای قبل اعلام شده بود، گوشی هوآوی مدل Nova با ضمانت 18 ماهه شرکت سرامد تجارت تابان وارد بازار ایران شده و این شرکت تنها وارد کننده رسمی مدل Nova می باشد. به همین دلیل شرکت سرامد تجارت تابان قصد دارد تا مسابقه آنلاین پرسش و پاسخ را با همکاری سایت سخت افزار برگزار نماید و جوایز ارزنده ای در این رقابت اهدا خواهد شد.

این مسابقه هم جوایز بسیار ارزشمندی برای برندگان خوش شانس آن خواهد داشت. بر اساس برنامه ریزی ها نفر اول یک دستگاه تلفن هوشمند Nova از شرکت هواوی با گارانتی سرامد تجارت تابان دریافت خواهد کرد و دو نفر دیگر نیز برنده دو عدد مودم 4G هواوی خواهند شد.

Huawei-Nova

تمامی برندگان این مسابقه از بین افرادی که به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه انتخاب خواهند شد. ضمن اینکه مدت زمان مجاز برای شرکت در این مسابقه تا پایان روز 30 اسفند ماه 95 خواهد بود. برای شرکت در مسابقه مشترک سخت افزارمگ و سرامد تجارت تابان باید ابتدا وارد وب سایت سخت افزارمگ شده و  پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت به 4 سوال مطرح شده که همگی درباره گوشی هواوی نووا می باشند در بخش کامنت ها پاسخ دهید. توجه داشته باشید که نظراتی که به صورت مهمان ثبت شده باشند در مسابقه شرکت داده نمی شوند. اما سوالات به شرح زیر می باشند:

  • سوال 1: آیا این گوشی توانایی ضبط ویدئو 4K دارد؟

  • سوال 2: ویژگی های مهم نمایشگر nova چیست؟

  • سوال 3: پردازنده و سیستم عامل این گوشی چیست؟

  • سوال 4: طول کارکرد باطری این گوشی با یک بار شارژ چقدر است؟

فراموش نکنید که فرصت شرکت در این مسابقه تا پایان سال 95 می باشد. فرصت را از دست ندهید. شاید شما برنده گوشی جدید هواوی و مودم های 4G این شرکت با گارانتی سرامد تجارت تابان باشید!

مقالات مرتبط