طراحی سایت  طراحی سایت فروشگاهی خدمات مجالس تشریفات مجالس تشریفات عروسی

هدف سرامد تجارت تابان

مطالعه و نیازسنجی بازار موبایل ایران و استخراج خواسته‌ها و حساسیت‌های مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی، مبنای جهت‌گیری و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک سرامد تجارت تابان بوده است. به همین دلیل در سال 1395 سرامد تجارت تابان تصمیم به گسترش حوزه فعالیت خود در برندهای مختلف کرد و هم اکنون این شرکت نمایندگی فروش سه برند بزرگ تلفن همراه از جمله: LG, APPLE, HUAWEI را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید

تماس با سرامد تجارت تابان

تهران، میدان ارژانتین، بولوار بخارست، خیابان شفق پلاک 16

support@saramadttco.com

88711601-2

عرضه رسمی آیفون

عرضه رسمی آیفون

گوشی‌ آیفون به صورت قانونی و با گارانتی سرامد تجارت تابان از امروز در شهرهای مختلف ایران عرضه می‌شود.

شرکت سرامد تجارت تابان که از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز ارائه خدمات پس از فروش آیفون را دریافت کرده بود، گوشی آیفون را به صورت قانونی از گمرک وارد کشور کرده است. تمامی گوشی های اپل وارد شده توسط سرامد تجارت تابان شامل 18 ماه گارانتی می باشند.

هم اکنون شرکت سرامد تجارت تابان، در حال آماده سازی مراکز ارائه خدمات گوشی‌های آیفون در چندین شهر ایران می باشد که به زودی لیست این شهر ها بروی سایت قرار خواهد گرفت. در صورت وجود هر گونه سوال لطفا به این صفحه مراجعه نمایید و یا با شماره 42940 تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است IMEI تمامی گوشی‌های آیفون که توسط سرامد تجارت تابان عرضه می‌شود در گمرک ثبت شده و در سامانه رجیستری قرار خواهد گرفت.

 

مقالات مرتبط